Monday, May 12, 2008

Program Meraikan Petugas Pilihanraya PAS Desa Putra

Program Meraikan petugas pilihanraya PAS Desa Putra telah diadakan pada hari Sabtu malam Ahad yang lepas (10 Mei) jam 9.00 malam bertempat di Markaz Pas Desa Putra.Program ini telah dicadangkan supaya diadakan selepas sahaja tamat pilihanraya yang lepas tetapi ianya terpaksa ditunda hingga semalam kerana salah seorang penggerak utama PAS Desa Putra, Saudara Zack telah terlibat didalam satu kemalangan motosikal yang menyebabkan beliau terlantar di hospital dan dirumah lebih daripada sebulan. Kini beliau telahpun beransur sihat dan akan terus berjuang bersama-sama dengan PAS.

Program malam tadi merupakan program santai dimana para petugas bersama-sama mengadakan membakar ikan, ayam dan juga kambing, disamping itu nasi minyak dan kuih muih juga disediakan. Alhamdulillah seramai lebih kurang 80-100 orang petugas dan penduduk sekitar hadir. Disamping makan-makan dapat bersembang dan mengeratkan lagi silaturrahim sesama ahli PAS.

YDP PAS Kawasan Sepang juga turut hadir beramah mesra dengan ahli-ahli PAS Desa Putra disamping memberikan sedikit ucapan berhubung kait dengan suasana politik semasa di Kawasan Sepang dan juga negeri Selangor.Gambar saudara Zack dan para tetamu...





Post by bro J..

No comments: